" She knows that our ears are stopped; but the misery is there inside her, like a stone, and there’s no room for any other thoughts. She isn’t trying to make an appeal to our sympathies — she’s just shifting this big weight inside her from one place to another." Henry Miller, Tropic of Cancer, pg. 141.

Apa alahan paling bangang korang pernah alami?

Aku?

Aku alah kat spender.
Ya spender, spentot, seluar katok.

Korang jangan gelak, aku serius ni!

Aku rasa mungkin material dia kot, atau pewarna dia. Kalau cotton, okay je.

Aku baru sedar aku alah spender wei.
Sebabnya aku tetiba bangun tidur dan tengok 1 badan aku bintik merah gatal. So aku tak tahulah puncanya spender. Tapi ada satu hari tu, belum sempat bintik merah tu nak merebak 1 badan, aku terperasan. Ye lah dah kat kawasan segitiga Bermuda tu je yang berbintik.

Alahai, tak glemer langsung alah kat spender kannn!