" She knows that our ears are stopped; but the misery is there inside her, like a stone, and there’s no room for any other thoughts. She isn’t trying to make an appeal to our sympathies — she’s just shifting this big weight inside her from one place to another." Henry Miller, Tropic of Cancer, pg. 141.

Rasa tak selamat.

Pernah tak kau rasa yakin gila dengan diri kemudian bila kau perhati keliling, atau lepas scroll IG perempuan cantik,..

Kau rasa..

Macam..

........


Tak payah banding dengan perempuan cantik.
Bila banding dengan perempuan biasa-biasa tapi cukup sifat - Lembut, rangka normal wanita Asia, tak tinggi sangat, nampak delicate comel je, suara sedap didengar..argh. Aku rasa down sangat.

Down sampai hati aku terdetik - Sudahlah. Kau tak layak pun untuk sesiapa. Tak ada orang nak perempuan macam kau.

....
....
....

Aku menangis type ni. Aku bencilah perasaan ni. Kenapa aku jadi sampai macam ni? Kenapa aku pedulikan semua tu?

Aku tak tahu.
Aku betul-betul tak tahu.
Yang aku tahu, aku tak suka perasaan ni. Aku rasa down gile. Down gile-gile weh.....

.
.
.
.
.
Aku takut...