" She knows that our ears are stopped; but the misery is there inside her, like a stone, and there’s no room for any other thoughts. She isn’t trying to make an appeal to our sympathies — she’s just shifting this big weight inside her from one place to another." Henry Miller, Tropic of Cancer, pg. 141.

Seram sejuk.

Haha.
Aku ni tak boleh stress.
Confirm demam.
Semalam 1 hari tak boleh bangun, sakitnyalah kepala aku ni.

***

Aku ada aktiviti weekend ni.
Peh serius nebes gile oi.
Aku kan makhluk yang suka isolate diri.
Tetiba nak hadap manusia, mampu ke aku?
Aku dahlah gemuk gile sekarang tapi lantaklah, malas nak rasa insecure sekarang.

***

Banyak kerjalah sekarang ni.
Harap semuanya berjalan dengan baik je lah.
Aku malas nak tekan diri aku lagi.
Aku nak hidup tenang.
Bangun pagi tengok langit bercahaya rasa semangat.
Itu je matlamat aku buat masa ni.