" She knows that our ears are stopped; but the misery is there inside her, like a stone, and there’s no room for any other thoughts. She isn’t trying to make an appeal to our sympathies — she’s just shifting this big weight inside her from one place to another." Henry Miller, Tropic of Cancer, pg. 141.

Peh.

Aku tengah kira stok.
Tetiba lagu ni autoplay kat Joox.
Aku tak tangkap pun lirik dia.
Tapi aku suka melodi dia.
Aku ingatkan aku dah tak reti jiwang.
Kau tahu tak dah berzaman aku elakkan diri daripada dengar lagu jiwang.
Sebab hati aku ni rapuh.
***
Tetiba keluar.


***

Aku biarkan.
Sebab nak tengok terer tak terer aku control emosi.

***

Kalau sempat berhenti buat kerja dan screenshot dan dedikasikan blogpost untuk lagu ni, kau sangka?

***

A'ah, aku rapuh.
Nak bahu nak tumpang nangis sampai keluar hingus.
Boleh ke?