" She knows that our ears are stopped; but the misery is there inside her, like a stone, and there’s no room for any other thoughts. She isn’t trying to make an appeal to our sympathies — she’s just shifting this big weight inside her from one place to another." Henry Miller, Tropic of Cancer, pg. 141.

Baju putih.

Aku tak tahu kenapa hati aku teringin sangat nak beraya pakai baju warna putih. 
Dah lama aku bagitahu mak aku.
Aku nak baju putih.
Tudung putih.
Kasut putih.

Lepastu mak aku pandang je aku.

Mungkin mak aku takut tu petanda aku nak mati kot. Hahahaha! 

Kawan-kawan aku boleh cakap 'Ish baik kau pakai kain kapan je hahaha!' 
Lepastu dorang terdiam.
Pandang aku.

Aku macam 'Eh takkan nak pakai warna putih je korang dah fikir aku dah nak mati?'

Tapi kalau nak mati pun nak buat macam mana. 
Setiap yang hidup pasti akan mati.
Cuma mati masa hari Raya mungkin mudah sikit orang nak ingat hahahaha!

Sebelum tu aku nak minta maaf dan minta halal. Mati tu pasti. Cuma tak tahu bila.
Jadi aku minta maaf ya. 
Selamat hari raya, walaupun belum raya lagi.


P/S : Aku mabok. Mabok kenyang sangat makan keli masak lemak. Hahahaha